Begivenheder og ferie

Alt om vores vigtige traditioner, vores ferieplan samt årets gang på Hasle Skole.

Forårskoncert

Skolens forårskoncert er en årligt tilbagevendende begivenhed. Her inviterer dig og alle andre forældre til at se børnene optræde med sang og musik, som de har øvet gennem året. Desuden udstiller børnene forskellige elevarbejder.

Skolefest

Til den årlige skolefest fyldes hallen af forventningsfulde børn og forældre. 6. årgang er på scenen med replikker og musicalsang. Bagefter kan danseglade elever boltre sig i diskotekerne for henholdsvis indskoling, mellemtrin og udskoling.

Åben Skole

Traditionen tro afholdes Åben Skole den sidste lørdag i september. Om morgenen kan du se undervisning i de forskellige klasser. Senere på formiddagen kan du deltage i forskellige aktiviteter på skolens udeareal og idrætsområder. Dagen afsluttes med det populære marked. Her kan du høre livemusik, se gøgl og gøre gode indkøb i boderne med mad, legetøj og meget andet godt.

Motionsdag og Aktivitetsdag

Fredagen op til skolernes efterårsferie og igen op til sommerferien skal børnene være klædt på til en aktiv dag i det fri med bevægelse og leg.

Vigtige datoer

Første skoledag i 2023 er mandag den 14. august. SFO’en tager imod de nye børnehaveklasseelever fra 1. august.

Se tidspunkter for eksamen, skolefest og meget mere:

Kalender for skoleåret 2023-2024

F-dage

Ferie

Hasle Skole følger Aarhus Kommunes overordnede ferieplan. Der er fem ferier i løbet af året samt diverse helligdage.

På aarhus.dk/skoleferie finder du ferieplanen for dette og næste skoleår.